tisdag 29 maj 2012

Favoritfärgen på nagellack Ballet Slippers





Jag gillar verkligen Essies nagellack som finns i en massa färger, speciellt förtjust är jag i deras ljusrosa vackra lacker. Dessutom innehåller lackerna varken formaldehyd, DBP eller toluen och är dessutom inte djurtestade.
Min absoluta favoritfärg heter Ballet Slippers som är en mjukt rosa nyans. Många flaskor har gått åt under åren och jag tycks aldrig tröttna på denna fina färg. Tycks märkligt nog helt ha missat att Essie även har ett matchande lipgloss som även det heter Ballet Slippers. Vill ha genast! Både nagellack och gloss finns att köpa hos Accessora, kostar 119:- styck och blir du lika förtjust i färgen som jag kommer varenda droppe att användas. Vilken färg är din favorit?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar