måndag 18 juni 2012

Finskor till midsommarfesten

Nu är det hög tid att välja kläder inför midsommarfesten. Har hittat 2 par skor och jag kan inte bestämma mig för vilka jag ska välja. Eftersom jag hoppas på fint väder så vi kan vara ute har jag valt platta skor. Gå på gräsmatta i höga klackar är inte så kul. Båda skorna kommer från heppo.se


Den första skon är en ursöt ljust rosa ballerina med en fin beige rosett och en liten sten mitt fram på rosetten. Helt bedårande. Skon är i läder med yttersula i gummi. Perfekt för att sitta ute i trädgården i. Ballerinorna finns just nu till erbjudande och kostar 622:-. Ordinarie pris är 829:- så det är en ganska rejäl rabatt. Finns hos heppo.se
Foto: heppo.se



Den andra skon jag hittade är i beige med slingback. Också fantastiskt söt. Skon är i läder och har också en yttersula av gummi. Den kostar 1099:- hos heppo.se

Tidningen ELLE

1 kommentar: