måndag 27 augusti 2012

Favoriten bland peelingprodukter för min känsliga hy

Jag har en väldigt känslig hy som dessutom är torr och allmänt besvärlig. I många år har jag testat en massa olika peelingprodukter och exfolieringar och inte hittat någon jag varit riktigt nöjd med. Oftast har ansiktet känts som om jag har gnuggat det i grus och asfalt och det är inte en trevlig känsla direkt. Min hudterapeut rekommenderade Dermalogica Daily Microfoliant och det var något helt annat! Den är väldigt mild men tar ändå bort allt fnas och jag kan tom använda den dagligen utan att huden blir röd och irriterad. StylingAgenten.se säljer många av Dermalogicas produkter till ett mycket bra pris. Daily Microfoliant säljs bla för 20% under rekommenderat butikspris, vilket passar perfekt för min tunna plånbok. Dermalogica Daily Microfoliant är helt klart beroendeframkallande så den vill man inte vara utan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar