tisdag 21 augusti 2012

Uppdaterar garderoben med roliga smycken + rabattkod

Lite roliga smycken som är överkomliga i pris är ett lätt sätt att förnya den gamla garderoben tycker jag. Att jag dessutom känner mig extra fin (och det gör mig glad) om jag har något fint halsband eller armband på mig  är bara en bonus tycker jag. Här har jag hittat några smycken som jag skulle vilja ha inför hösten:

Detta jättefina halsband, som kanske passar bäst till fest eller vid något annat tillfälle när man ska vara lite extra uppklädd, känns lite ovanligt och lyxigt. Heter Metallic Bubbles och kostar nu 219 kr (ord. pris 349 kr). Ett riktigt fynd tycker jag. Finns hos Fringley.com



Ett roligt dragkedjearmband, som känns nytt och fräscht har jag också hittat hos Fringley.com. Armbandet heter Zip it och kostar 189 kr.



Fringley har dessutom fri frakt, helt perfekt. Nu till den utlovade rabattkoden: skriv in rabatt10 i kassan så får  du 10% rabatt-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar