onsdag 12 september 2012

Arganolja som fungerar på hud, hår och naglar

Jag är en riktig torris, som jag skrivit om tidigare, och på ständig jakt efter den perfekta lösningen för mig. Nu har jag hittat något riktigt spännande: John Masters Organics Argan Oil.
Den hjälper till att bevara hudens fukt, förbättrar elasticiteten och mjukgör samtidigt som den får lyster, rynkor minskas och hudskador repareras. Arganoljan reder ut trassligt hår, reparerar kluvna hårtoppar ger ett livfullt, starkt och glansigt hår med lyster. Hjälper även till att reparera och återfukta mjuka, spruckna naglar och nagelband. Har även UV-skydd och innehåller Omega 6.
Verkar hur bra som helst med en allt-i-ett produkt för mina problem. Jag har förut använt bla John Masters hårshampon som jag tycker är väldigt bra så detta måste jag testa. Att oljan sedan är ekologisk gör inte saken sämre. John Masters Organics Argan Oil kostar 499:- och finns hos Swedish Beauty Factory



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar