tisdag 11 september 2012

Fina, glittriga nagellack från KleanColor

Dessa fina, glittriga nagellack från KleanColor hittade jag hos Fionavincent. Priset på lackerna var väldigt bra, 69:-. Har inte provat detta märke själv ännu så jag kan inte recensera den men jag lovar att återkomma så snart jag testat. Någon av er läsare kanske har gjort det?  Nagellacken har lite olika mängd glitter hos de olika färgerna, en del innehåller stavar, någon större glitterbitar och några mindre glitterbitar så det är bara att välja efter humör. Här har jag valt ut mina favoritfärger men det finns fler hos Fionavincent. Mina favoriter är nog Sparkle Emerald eller Starry Purple. Vilken är din?

Alla foton: Fionavincent
Peaceful Heart                                              

Firework


Chunky Silver

Sparkle Emerald

Starry Purple

Starry Night


Och för oss som inte riktigt kan bestämma oss har Fionavincent tagit hem KleanColors minikollektion med 6 st mindre förpackningar som kostar 159:-





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar