tisdag 25 september 2012

Fina jerseyklänningar och rabattkod på 10%

Tydligen har jag totalt snöat in på klänningar just nu men det finns så många fina i butikerna nu och  jag kan bara inte låta bli. Idag tittar jag lite extra på jerseyklänningar som är så bekväma och snygga. En rabattkod har jag också till er läsare: handlar du på Zalando för minst 500:- och uppger rabattkoden payday2509 får du 10% på hela sortimentet fram till 5/10. Bara att klicka på länken.

Anuski heter den här fina och lite speciella klänning från Skunkfunk som faktiskt är ett nytt märke för mig. Älskar den petrolblå färgen! Klänningen är i 100% viskos och kostar 1.125:- hos Zalando


Foto: Zalando

Snygg vardagsklänning med  sömmar och dragkedjor som gör lite extra för klänningen. Kommer från Naketano, heter Donatella och är i 95% bomull och 5% elastan. Ett bra pris var det också på den här klänningen: 679.- hos Zalando

Foto: Zalando

Och sist men inte minst: urläcker hundtandsmönstrad klänning edc by Esprit med retrokänslan som jag är så förtjust i. Klänningen är i  86% bomull, 12% polyester och 2% elastan. Ett rikitgt bra pris har denna fina klänning också 599:- hos Zalando .

Foto: Zalando




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar