tisdag 11 september 2012

Kläder från fina L´Ecole National med 50% rabatt

Members.com har just nu ett erbjudande med 50% rabatt på kläder från superfina L´Ecole Nationale. Jag är jätteförtjust i det märket men tyvärr är det sällan som budgeten räcker till så jag blev riktigt glad när jag såg detta. Members.com är en shopping-club som har tidsbegränsade erbjudanden på bla kläder till väldigt reducerade priser. Såg att de även hade ett erbjudande på Dim strumpor med 68% rabatt, de kostar nu 49:-. För att handla på Members.com ska man vara medlem, det är gratis och du kan bli medlem här.
Här har jag valt ut några av mina personliga favoriter från L´Ecole National

              Kappa Angel fire. Knäppning samt två fickor framtill. Hällor och band att knyta i midja.
              Tillverkad av 60 % ylle och 40% polyester. Nu: 1.249:-


Kappa Bonnie. Knäppning framtill samt två fickor. Axelklaffar med dekorativa knappar. Nu: 1.299:-


Top Joy. Draperad omlott lager framtill, samt silver detaljer på axlar. Tillverkad av viskos
Nu: 349:-


Klänning Roxana. i fodralmodell, sömmar som markerar midjan, dragkedja i ryggen, sprund nedtill, härligt halvblankt tyg. Tillverkad av 58% polyester, 39% bomull, 3% elastan. Nu: 799:-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar