torsdag 20 september 2012

Ytterligare 10% på Yoox sommarrea med rabattkod

yoox.com har ett enormt urval av lyxiga designprodukter och designkläder. Ofta är dessa ganska dyra men yoox.com brukar ha mycket bra reor där priserna sjunker rejält och man kan göra riktiga fynd.
Nu har jag fått en rabattkod som jag gärna delar med mig av till er läsare: den gäller för ytterligare 10% rabatt på rean upp till 85%, du kan alltså inte få mer rabatt än så.
Koden gäller till den 25 september och är: BYESUMMER@YOOX
Skriv in koden i kassan och uppdatera sedan slutsumman så att du ser ditt rabatterade pris.
Handlar du för EUR 180 får du dessutom fri frakt. En idé kan vara att man är flera som handlar för att komma upp i den summan.

Här har jag plockat fram några godbitar, iallafall enligt min smak:


Fin jacka/kort kappa från Dolce & Gabbana med blommönster, Full length jacket heter den. Är i 68% silke och 32% ull. Ordinarie pris EUR 975, på rean EUR 440 - ytterligare 10% rabatt.

Foto yoox.com


Short Dress från Marni, med en jättefin liten dragkedja vid halsen. I 100% viskos. Har kostat EUR 399, på rean EUR 175 - ytterligare 10% rabatt

Foto: yoox.com

Ursöta slip-in med en klack på 8,5 cm och och så fina guldfärgade detaljer i guldfärg. I satin med läder sula från Giambattista Valli. Har kostat EUR 560, reapris EUR 214 - 10% ytterligare rabatt

Foto: yoox.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar