måndag 22 oktober 2012

Titta på film och tv-serier hur och när jag vill


Bland det mysigaste jag vet är att krypa upp i soffan en ruggig kväll med något gott att äta och en bra film eller varför inte favorit tv-serien. För det mesta brukar jag vara ganska trött efter en lång dag och har oftast ingen lust att ge mig ut och hyra film så jag har funderat ett tag på att skaffa mig en filmtjänst. Viasat.se har en som verkar riktigt bra där man kan välja mellan att bara se tv-program eller välja till film eller film och sport. Dessutom ser du filmerna via datorn eller surfplattan så man kan välja var man vill titta och eftersom Viasat har marknadens bästa utbud av filmer så är det bara att välja och vraka. Att ligga och titta på en spännande film nedkrupen i sängen med massor av kuddar kan jag rekommendera! För den sportintresserade finns det en uppsjö att välja från också bla F1 som jag verkligen gillar, finns det Speedway också så är jag helt såld. Dessutom tycker jag det är bra att kunna se tv-serier när man har tid och lust och slippa följa tv-tablåerna

Bilden kommer från filmen Tintin - Enhörningens hemlighet 
Viasat.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar